|
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Bezpłatne zdalne seminarium pod tytułem: Zdalne nauczanie po pandemii. Czy to jeszcze sens ?... | | Firma Acnet sp. z o.o. – dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i wideokonferencyjnych – organizuje bezpłatne, zdalne seminarium pod tytułem: Zdalne nauczanie po pandemii. Czy to ma jeszcze sens? Jak wykorzystać systemy wideokonferencyjne w dalszej działalności szkół i uczelni?
| |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Bezpłatna konferencja on-line w ramach kampanii „Dziewczyny na Politechniki! 2020” | | Bezpłatna konferencja on-line w ramach kampanii „Dziewczyny na Politechniki! 2020”
Fundacja Edukacyjna Perspektywy organizuje 23 kwietnia br., w warunkach dostosowanych do zdalnych możliwości kontaktu ze szkołami i maturzystami, kolejną edycję akcji „Dziewczyny na Politechniki! 2020”, pomagającej młodzieży w wyborze studiów.
| ![](./images/space.gif) | 1 | 0 | 0 | 2020-04-20 11:10 / 9504 E. Balana-Mroczkowska | szczegóły >>> | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Szkolenie dla nauczycieli KORZENIE TOTALITARYZMU | | Instytut Pamięci Narodowej oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej zapraszają do udziału w kolejnym cyklu szkoleń dla nauczycieli przedmiotów humanistycznych, który dotyczyć będzie systemów totalitarnych: komunizmu i nazizmu. | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Konferencja naukowa „Współczesne Wyzwania i Zagrożenia Etyki” – odwołana | | Katedra Kardiologii i Farmakologii Klinicznej CM UMK z Komisją Bioetyczną Bydgoskiej Izby Lekarskiej zapraszają na Konferencję Naukową „Współczesne Wyzwania i Zagrożenia Etyki”. Konferencja organizowana jest we współpracy ze Studenckim Towarzystwem Naukowym CM UMK, z Fundacją na Rzecz Rozwoju Kardiologii, Fundacją WIATRAK oraz Drukarnią ABEDIK w ramach IX Bydgoskich Dni Bioetycznych. | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Bezpłatne szkolenia i warsztaty w ramach projektu „Niebanalnie o giełdzie” | | Organizatorem projektu jest Fundacja GPW wraz z partnerem – Giełdą Papierów Wartościowych. Projekt realizowany jest z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej. | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Ogólnopolskie Sympozjum Popularno-Naukowe "Współczesne zagrożenia kulturowe. Smartfon. Pornografia. Gender." | | Centralna Diakonia Społeczna Ruchu Światło-Życie zaprasza na ogólnopolskie sympozjum „Współczesne zagrożenia kulturowe. Smartfon. Pornografia. Gender”. Odbędzie się ono 14 marca w godz. 10.00-16.45 w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy. | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Konferencja edukacyjna Poszukiwania i identyfikacja ofiar reżimów totalitarnych | | Konferencja edukacyjna Poszukiwania i identyfikacja ofiar reżimów totalitarnych. | ![](./images/space.gif) | 1 | 0 | 1 | 2020-02-12 11:22 / 9312 E. Balana-Mroczkowska | szczegóły >>> | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Bezpłatne szkolenie dla nauczycieli - "Niebanalnie o giełdzie" | | Fundacja Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zaprasza nauczycieli przedmiotów zawierających treści ekonomiczne do udziału w bezpłatnym szkoleniu w Toruniu, które jest częścią ogólnopolskiego projektu „Niebanalnie o Giełdzie”. | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | IV Konferencja Popularnonaukowa "Przyroda kluczowym zasobem zrównoważonego rozwoju". | ![ważna informacja](./images/serwisi.gif) | | Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty wraz z Rektorem Wyższej Szkoły Zarządzania Środowiskiem w Tucholi zapraszają uczniów oraz nauczycieli szkół ponadpodstawowych do wzięcia udziału w IV Konferencji Popularnonaukowej ""Przyroda kluczowym zasobem zrównoważonego rozwoju". Konferencja odbędzie się na przełomie marca i kwietnia 2020 r. w siedzibie uczelni przy ul. Pocztowej 13 w Tucholi. | |
![dla nauczycieli](./images/serwis3.gif) | Konferencja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli matematyki i nauczycieli poradni psychologiczno-pedagogicznych | | Konferencja dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, nauczycieli matematyki
i nauczycieli poradni psychologiczno-pedagogicznych. Tajemnice myślenia matematycznego.
Dlaczego nie wszystkie dzieci lubią matematykę? | |
|
|