|
| Program „Ekonomia na co dzień”. | | „Ekonomia na co dzień” jest programem z zakresu edukacji finansowej i przedsiębiorczości oraz doradztwa zawodowego, skierowanym do uczniów w wieku 12-15 lat w szkołach podstawowych. Program realizowany jest wraz z Narodowym Bankiem Polskim i Fundacją Warszawski Instytut Bankowości. Zawiera także zagadnienia z zakresu cyberbezpieczeństwa. | | 1 | 0 | 0 | 2021-10-20 11:13 / 10425 J. Jendykiewicz-Owczarek | szczegóły >>> | |
| Ogólnopolski projekt edukacyjny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie „SZKOLNA INTERNETOWA GRA GIEŁDOWA" | | Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wspólnie z Fundacją GPW po raz kolejny zaprasza nauczycieli oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, a także klas VII i VIII szkół podstawowych do udziału w jubileuszowej, 20. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej (SIGG). | |
| Czy używanie młotka i nożyczek ma wpływ na oceny z matematyki? Znaczenie rozwijania zdolności manualnych u uczniów szkoły podstawowej | | | Zapraszamy na konferencję zorganizowaną przez Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty oraz Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy. Konferencja odbędzie się 22 października 2021 roku w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu. Transmisja będzie dostępna na kanale Youtube. | |
| Konkurs na stanowisko asystenta zastępcy dyrektora do spraw przedszkola i szkoły podstawowej w Szkole Europejskiej w Brukseli | | | Minister Edukacji i Nauki ogłosił konkurs na kandydata na stanowisko asystenta zastępcy dyrektora do spraw przedszkola i szkoły podstawowej w Szkole Europejskiej w Brukseli (Bruksela I – Berkendael). | |
| Zaproszenie na debatę „Bydgoszcz uczy mediacji” | | Obchody Tygodnia Mediacji: 18-22 października 2021 r.
| |
| Międzynarodowy Dzień Białej Laski "JA NIE WIDZĘ CIEBIE, TY ZOBACZ MNIE!" 2021 | | Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. L. Braille’a w Bydgoszczy oraz Stowarzyszenie Visus Supremus serdecznie zapraszają w dniach 13.10.2021 - 20.10.2021 do udziału w kampanii społecznej z okazji Międzynarodowego Dnia Białej Laski "JA NIE WIDZĘ CIEBIE, TY ZOBACZ MNIE!" 2021 | |
| 13 października- XXXI Międzynarodowy Dzień Ograniczania Skutków Katastrof | | W dniu 13 października 2021 r. przypada XXXI Międzynarodowy Dzień Ograniczania Skutków Katastrof, ustanowiony przez ONZ w grudniu 1989 roku. | |
| Program edukacyjny "Być jak Ignacy" - VI edycja | | Program edukacyjny „Być jak Ignacy” - to już VI edycja programu skierowanego do szkół podstawowych.
Celem programu jest popularyzacja wiedzy na temat polskich naukowców, ich dokonań i wynalazków, kształtowanie postaw patriotycznych oraz promowanie działań edukacyjnych opartych na aktywnym doświadczaniu, obserwowaniu, tworzeniu sytuacji bliskich naukowym dziedzinom nauki.
Organizatorem programu jest Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza, a patronat honorowy nad programem objął Minister Edukacji i Nauki.
| |
| Ogólnopolski konkurs literacko-plastyczny "Czy w XXI w. może nas czegoś nauczyć św. Wincenty Pallotti?" | | Informacja o organizowanym przez Szkołę Podstawową im. św. Wincentego Pallottiego w Lublinie Ogólnopolskim konkursie literacko-plastycznym Czy w XXI w. może nas czegoś nauczyć św. Wincenty Pallotti?
Wyżej wymienioną inicjatywę swoim Honorowym Patronatem objęli:
1) Minister Edukacji i Nauki
2) Lubelski Kurator Oświaty
3) Przełożony Prowincjalny Stowarzyszenia Apostolstwa Katolickiego (Pallotyni) Prowincji Chrystusa Króla w Warszawie.
Główne cele konkursu to, m.in. pobudzenie aktywności twórczej uczniów w zakresie literatury i plastyki, doskonalenie umiejętności sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim, doskonalenie warsztatu plastycznego, rozwijanie kreatywności i wyobraźni uczniów, a także ukazanie aktualności przesłania słów św. Wincentego Pallottiego.
| |
| Wykłady laureatów Nagrody Nobla | | Polskie Towarzystwo Astronomiczne zaprasza do wysłuchania wykładów dwóch laureatów Nagrody Nobla: prof. Reinharda Genzela i prof. Barry’ego C. Barisha.
Terminy: wtorki 5 i 12 października 2021 r. o godz. 18.00.
| |
|
|