|
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Konsultacje Rady ds. Informatyzacji Edukacji autorskiego projektu zmian w podstawie programowej przedmiotów informatycznych | | Ministerstwo Edukacji Narodowej informuje, że Rada ds. Informatyzacji Edukacji – organ pomocniczy Ministra Edukacji Narodowej, ogłasza otwarte konsultacje przygotowanego przez nią Projektu zmian w podstawie programowej zajęć komputerowych w szkole podstawowej oraz informatyki w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych tematem do zgłaszania uwag, wniosków i propozycji do projektu zmian w podstawie programowej na adres poczty elektronicznej: podstawa.informatyka@men.gov.pl
| |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Darmowe podręczniki i ćwiczenia | | Harmonogramu wprowadzania reformy podręcznikowej. | |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Konkurs na nauczycieli w sekcjach polskich w Szkołach Europejskich | | Uprzejmie informujemy, że Minister Edukacji Narodowej ogłosił konkursy na stanowisko nauczyciela matematyki w Szkole Europejskiej w Brukseli oraz na stanowisko nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu. | |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Konkurs na nauczycieli w sekcjach polskich w Szkołach Europejskich | | Minister Edukacji Narodowej ogłosił konkursy na stanowiska pięciu nauczycieli w sekcjach polskich w Szkołach Europejskich w Brukseli i Luksemburgu. | |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Bezpłatne podręczniki przenzaczone do kształcenia specjalnego | ![ważna informacja](./images/serwisi.gif) | | Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy uprzejmie informuję, że Ministerstwo Edukacji Narodowej dysponuje opracowanymi przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (na zlecenie MEN) podręcznikami szkolnymi przeznaczonymi do kształcenia specjalnego. | |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Wyjaśnienie w sprawie indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego i indywidualnego nauczania dzieci i młodzieży | | Do Ministerstwa Edukacji Narodowej docierają pytania rodziców dzieci objętych, z uwagi na stan zdrowia, indywidualnym nauczaniem. Zaniepokojeni pytają: Czy ich dzieci mogą brać udział wyłącznie w zajęciach zorganizowanych indywidualnie z nauczycielem, czy mogą też brać udział w zajęciach edukacyjnych organizowanych dla klasy? | |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Mapa dodatkiem do podręcznika do klasy pierwszej | | Państwo Dyrektorzy szkół podstawowych województwa kujawsko-pomorskiego
| |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | „LEKCJA WOLNOŚCI” – apel minister edukacji do nauczycieli o wzięcie udziału w akcji | | Pragnęlibyśmy, aby 4 czerwca w szkołach zorganizowane zostały zajęcia nawiązujące do 25. rocznicy wydarzeń 1989 roku, które nazwiemy symbolicznie „Lekcjami wolności”. Mają one nie tyle przybliżać uczniom genezę i skutki tamtych wydarzeń, ale przede wszystkim pobudzać ich do dyskusji na temat wpływu m.in. obrad Okrągłego Stołu i wyborów parlamentarnych 4 czerwca na obecną sytuację Polski i obecne warunki życia samych uczniów. | |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | Nowelizacja ustawy o systemie oświaty, tzw. ustawy sześciolatkowej podpisana przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej | | Minister Edukacji Narodowej skierowała dzisiaj (19.10) listy do wszystkich Kuratorów Oświaty, Wójtów, Burmistrzów i Prezydentów Miast oraz Dyrektorów szkół i przedszkoli w związku z podpisaniem przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, Bronisława Komorowskiego nowelizacji ustawy o systemie oświaty, tzw. ustawy sześciolatkowej.
| |
![informacje ogólne](./images/serwis1.gif) | List Ministra Edukacji Narodowej na inaugurację roku szkolnego 2013/2014 | | Przed Wami nowy rok szkolny – czas wyzwań, zdobywania wiedzy i umiejętności, rozwijania pasji i realizowania planów. Pełni wakacyjnych wrażeń wracacie do szkoły. Z ciekawością patrzycie w przyszłość i zastanawiacie się, co Was czeka w kolejnym roku nauki. Wiele zależy od Was. Bądźcie aktywni, zadawajcie pytania, szukajcie odpowiedzi, pomagajcie sobie i innym zrozumieć świat. | |
|
|